EFLANİ KAYMAKAMLIĞI HİZMET STANDARTLARI SUNUM TABLOSU |
|||
SIRA |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Önlenmesi |
1-Dilekçe |
3091 Sayılı Kanunun ve Kanunun Uygulama Şekli ve Esaslarına Dair Yönetmeliğin 17. Maddesine göre 15 gün (dilekçe tarihinden itibaren 15 gün içinde karara bağlanması gerekmektedir.)Karar gereğinin, kararın infaz memuruna geldiği tarihten itibaren 5 gün içinde yerine getirilmesi zorunludur. |
2 |
Tüketici Sorunları Başvurusu |
Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir: |
Tüketici sorunları Hakem Heyeti Yönetmeliğinin 12. maddesinde müracaatlar, başvuru tarih ve sırasına göre en geç 3 ay içinde hakem heyetince görüşülüp karara bağlanır.
|
3 |
Resmi İlan İşlemleri |
1-Talep Yazısı |
1 gün
|
4 |
Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi |
Başvuru Belgeleri: |
İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcıları Hakkında Yönetmeliğin 6. Madde 3. Bendi iş yerinin açılması hususundaki başvurular mülki idare amirlikleri tarafından 15 gün içerisinde sonuçlandırılır. |
5 |
“Apostille “Tasdik Şerhi |
İdari nitelikli belgelerin tasdikinde İlçe sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar tarafından düzenlenen belgeler Noter onayı ile ilgili belgelerin imza tasdiki işlemi |
5 Ekim 1961 tarihinde imzalanan Lahey Sözleşmesi hükümlerine göre yurt dışında kullanılacak idari nitelikteki belgeler ile sözleşme dışındaki ülkelere gidecek belgelerin “Apostille tasdik şerhi” Kaymakamlığımız tarafından yapılmakta, işlemler aynı gün içerisinde tamamlanmaktadır. |
6 |
İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu |
1-Dilekçe |
Kurulda alınan kararlar ve yapılan işlemler yazılı olarak başvuru sahibine en geç 30 gün içerisinde bildirilir. Ve gerekli hallerde ara bilgi de verilir. |
7 |
Yurtdışı Bakım Belgesi Onayı |
1-Yurt dışı bakım belgesi formu (Bilgisayar ve daktilo ile doldurulmuş muhtar onaylı) |
1 Gün
|
8 |
4483 Sayılı Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Karar |
1-Şikayet Dilekçesi ( Dilekçede bulunması gereken hususlar, şikayetçinin adı soyadı, adresi,, telefon numarası, şikayet edilen memurun adı, soyadı, çalıştığı kurum) |
Yetkili merci soruşturma izni konusundaki kararını suçun 5. maddenin 1. fıkrasına göre öğrenmesinden itibaren ön inceleme dahil en az 30 gün içinde verir. Bu süre zorunlu hallerde 15 gün ü geçmemek üzere 1 defa uzatılabilir. |
9 |
Köy sınırları ile ilgili İşlemler |
1-Başvuru Dilekçesi |
15 Gün |
10 |
4982 Sayılı Kanun gereğince bilgi edinme |
1-Başvuru Formu |
Kurum ve Kuruluşlar, başvuru üzerine istenen bilgi veya belgeye erişimini 15 iş günü içerisinde sağlarlar. Ancak istenen bilgi veya belgenin başvurulan kurul ve kuruluş içindeki başka bir birimden sağlanması; Başvuru ile ilgili olarak bir başka kurum ve kuruluşun görüşünün alınmasının gerekmesi veya başvuru içeriğinin birden fazla kurum ve kuruluşu ilgilendirmesi durumlarında bilgi veya belgeye erişim otuz iş günü içinde sağlanır. Bu durumda, sürenin uzatılması ve bunun gerekçesi başvuru sahibine yazılı olarak ve 15 iş günlük sürenin bitiminden önce bildirilir. |
11 |
Belge fotokopisi talebi |
1-Dilekçe |
Kurum ve Kuruluşlar başvuru üzerine istenen bilgi ve belgeye erişimi 15 iş günü içinde sağlarlar. |
12 |
Köy Muhtarlarının Bankadan para çekme müracaatı |
1-Dilekçe |
20 Dakika |
13 |
Görev Belgesi Müracaatı |
1- Görev Belgesi talep dilekçesi |
20 Dakika |
14 |
Muhtar İzin Müracaatları |
1-İzin Dilekçesi |
1 Gün
|
15 |
Köy Bütçeleri |
Bütçe ( 2 Nüsha) |
1 Gün |
16 |
Köy Muhtarlığı Tahsilat Makbuzu ve Gelir Makbuzu Tasdik İşlemleri |
1-Tahsilat Makbuzu, Gelir Makbuzu |
1 Gün |
17 |
Yıpranmış, Kaybolmuş veya Çalınmış mühür müracaatı |
1-Muhtarlık Mührünün yıprandığının, kaybolduğunun ve çalındığının bildirir dilekçe |
2 Ay |
18 |
Bimer Başvurusu |
Başvuru dilekçesi http://bimerapplication.başbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx |
Kurum ve kuruluşlar,başvuru üzerine istenen bilgi veya belgeye erişimi onbeş iş günü içinde sağlarlar.Ancak istenen bilgi veya belgenin, başvurulan kurum ve kuruluş içindeki başka bir birimden sağlanması; başvuru ile ilgili olarak bir başka kurum ve kuruluşun görüşünün alınmasının gerekmesi veya başvuru içeriğinin birden fazla kurum ve kuruluşu ilgilendirmesi durumlarında bilgi veya belgeye erişim otuz iş günü içinde sağlanır. Bu durumda, sürenin uzatılması ve bunun gerekçesi başvuru sahibine yazılı olarak ve onbeş iş günlük sürenin bitiminden önce bildirilir. |
19 |
Dernek kuruluşu ve Tüzük incelemesi |
1-Kurucuların kimlik fotokopisi http://www.dernekler.gov.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=800%3Adernekkuruluu- |
7 Gün
|
20 |
2860 Sayılı Kanun gereği yardım toplama izin belgesi |
1-Başvuru dilekçesi |
1 Gün |
21 |
Dernek Taşınmaz Mal Bildirimi |
1-Yönetim kurulu karar fotokopisi |
1 Gün |
22 |
Dernek Yetki Belgesi |
1-Yönetim Kurulu Kararı |
1 Gün |
23 |
Dernek Tüzüğü değişikliği incelemesi |
1-Genel Kurul Sonuç Bildirim Formu için |
7 Gün |
24 |
Dernek yerleşim yeri değişikliği bildirimi |
1-Yönetim kurulu kararı |
1 Gün
|
25 |
Kamu görevlileri Etik Davranış İlkelerine yapılan başvurulara cevap |
1-Dilekçe http://www.etik.gov.tr/Basvuru.aspx |
Kurul inceleme ve araştırmasını etik davranış ilkelerinin ihlal edilip edilmediği çerçevesinde yürütür. Kurul yapacağı inceleme ve araştırmayı, en geç üç ay içinde sonuçlandırır. |
26 |
Disiplin cezasına itiraz işlemleri |
1-İtiraz Dilekçesi |
Disiplin Kurulları kademe ilerlemesinin durdurulması cezası ile ilgili işlerde soruşturma dosyasını aldıkları tarihten itibaren; uyarma ve kınama cezalarına karşı yapılan itirazlarla ilgili işlerde itiraz dilekçesi ile ile ilgili işlerde itiraz dilekçesi ile cezaya ilişkin karar ve eklerinin kendilerine intikalinden itibaren, 30 gün içinde kararlarını verirler. Kademe ilerlemesinin durdurulması cezası ile ilgili kararlar, soruşturma dosyasına göre verilir. |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat yeri Eflani Kaymakamlığı İkinci Müracaat yeri Eflani Kaymakamlığı
İsim Recep KAYNAR İsim Seyfullah ORDUERİ
Unvan İlçe Yazı İşleri Müdürü V. Unvan İlçe Kaymakamı
Adres Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürlüğü Adres Eflani Kaymakamlığı
Tel 0 370 461 20 22 Tel 0 370 461 20 15
Faks 0 370 461 20 23
e-Posta yaziisleri@eflani.gov.tr e-Posta